Bestill time

Kampanjebilder 2021

PERFEKSJON – ENGASJEMENT – KUNNSKAP

For en tid tilbake hadde vi shoot for å ta kampanjebilder for 2021. Her hadde vi med oss et fantastisk team, og sammen skapte vi magi! Derfor ønsker vi å la dere være med på reisen bak de flotte bildene og ta del i “behind the scenes” for årets kampanjebilder. Vi er stolte av å presentere våre kampanjebilder for det nye året!

Iris Jamne er faglig leder hos Hairport Frisør og har stått for hårstylingen på denne shooten. Hun forteller at inspirasjonen bak bildene er en blanding av kontrast og harmoni. «Motebildet for 2021 består av mange ulike trender – både nye og klassiske. Fokuset har fått et nytt skifte og vi står friere enn noen gang til å uttrykke oss slik vi selv ønsker. Likevel ønsker vi å dra frem to ulike stiler fra motebildet gjennom denne shooten; tekstur og androgyn stil», forteller hun.

Iris mener at det er fantastisk å se folk omfavne sine naturlige krøller med deilig, heftig tekstur og masse volum. «Curl-envy er dermed noe vi som ikke har krøller må leve med, men heldigvis kan vi jukse ved å ta en strukturomforming eller ved hjelp av stylingverktøy. Uansett er det fantastisk at fokuset er på mye aktivitet gjennom hele frisyren og at vi får se så mye forskjellig tekstur i motebildet», legger hun til.

Videre forklarer Iris at androgyn stil er nærmest blitt en selvfølge, og vi elsker at gutta utnytter muligheten til å pynte seg. «Vi ser en blanding av viltre krøller og glatt hår, både langt og kort, og det er virkelig inspirerende å se at det er rom for å uttrykke seg», sier hun. 

Forskjellene mellom menn og kvinner blir stadig mindre, og motebildet i dag tilsier at man kan være slik man ønsker, både pyntet og naturlig. Dette ønsket Iris og produksjonen å tydeliggjøre gjennom bildene, ved å presentere to helt motsatte stiler som likevel uttrykker en perfekt balanse.

Behind the scenes

Tusen takk til det fantastiske teamet bak produksjonen: 

Hår: Iris Jamne
Makeup: Hanne Christophersen Solli
Styling: Michal Olestad/Pudder Agency
Kreativ leder: Tina Bøhn Rismoen
Byrå/produsent: Creative Mill
Foto: Ole Martin Halvorsen/Pudder Agency
Modeller: Mirakela og Daniel fra Idollooks
Fotoassistent: Mario De La Ossa
Hårassistent: Tiraya Paulsen

Michael Olestad som stod for styling er en norsk designer som har vunnet flere priser innenfor sitt yrke. Han har studert fashion ved Middlesex University, og er kjent for sin bruk av materialer og farger.

Vi ønsket selvfølgelig å gjøre shooten så koronavennlig som mulig. Derfor brukte teamet bak produksjonen munnbind gjennom hele shooten, og kreativ leder Tina Bøhn Rismoen lagde koronavennlig mat i egne poser.

Top